Müügitingimused

Veebipoe Birk.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ B&M Group (registrikood 14517534), asukohaga Pöörise 20-70, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.  Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikanud nupule “Lisa ostukorvi.”

Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

Tellimuse vormistamiseks läheb klient ostukorvi

Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase Omniva pakiautomaadi tellimuse kohaletoimetamiseks.

Tellimus kinnitatakse, kui klient on tasunud ostu eest pangalinki kasutades Maksekeskus AS arveldusarvele.

Tellimus väljastatakse peale tasumisele kuuluva summa täies ulatuses laekumist Maksekeskus AS arveldusarvele.

Tellitud kauba eest tasumine

Makseid võetakse vastu eurodes, €.

Tellimuse eest saab tasuda Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID) Maksekeskus AS arveldusarvele.

Birk.ee’s kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskupongid, mis leitavad birk.ee kodu- , facebooki ja instagrami lehelt. Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale “Kupongi kood” unikaalne kood. Kupong tuleb registreerida enne tellimuse esitamist.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba saatmiskulud kannab müüja. Saadetised saadetakse kliendile poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise viisil ning jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Tagastuse tasu pakiautomaati on 3€, mis arvestatakse maha tagastavast summast. Tallinnas on toode võimalik tasuta tagastada vastavalt müüja ja ostja vahelisele kokkuleppele.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@birk.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Ebasobiva toote vahetusvõimalus

Ostjal on võimalus asendada mittesobiv toode alternatiivse toote vastu vastavalt müüja ja ostja vahelisele kokkuleppele. Asendatava toote tagastuskulud katab 3€ ulatuses ostja, uue toote saatmiskulud katab müüja.

Tallinnas on võimalik toode vahetada transpordikuludeta vastavalt müüja ja ostja vahelisele kokkuleppele.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@birk.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. B&M Group OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, B&M Group OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekesus AS-le ning veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@birk.ee või telefonil 55607801

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.